Операційні процеси

Оптимізовано процес обігу гарантійних клеймів. Впорядковано процес взаємодії між підрозділами фінансового відділу та СТО як в рамках однієї компанії, так і між гарантійними адміністраторами і фінансовими відділами автодилера та імпортера. Це дозволило прискорити період за який оплачувався гарантійний випадок.

Оптимізовано процес взаємодії зі страховими компаніями. Запровадження контрольних точок в документообігу між страховими компаніями та автодилером дозволило підвищити швидкість страхових виплат. Впровадження звітності по страхуванню та виплатам дозволило мати інструмент для ведення переговорів і управління страховими тарифами.

Оптимізовано процес приймання автомобілів на СТО. Розроблено логічну схему, реалізація якої дозволила впорядкувати процес приймання авто до сервісу в залежності від напрямку ремонту (гарантійний, страховий, передоплата, відстрочка платежу).